تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

اسکان ۱۵۰۰ مسافر نوروزی در لرستان

  • کد خبر : 129990
  • 01 فروردین 1401 - 21:03

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند امروز دوشنبه در اولین روز تعطیلات نوروزی ضمن بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی فلک الافلاک و افتتاح نوروزگاه این مجموعه با تبریک سال نو و اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغالزایی […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند امروز دوشنبه در اولین روز تعطیلات نوروزی ضمن بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی فلک الافلاک و افتتاح نوروزگاه این مجموعه با تبریک سال نو و اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغالزایی اظهار داشت: تولید و اشتغال از مهم‌ترین مشکلات و موضوعاتی است که در دستور کار استاندار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به منظور میزبانی از میهمانان نوروزی از دو ماه قبل موضوعات و هماهنگی‌های لازم در ستاد هماهنگی خدمات سفر استانی و شهرستان صورت گرفته است، گفت: لرستان ظرفیت اسکان ۲۰ هزار مسافر نوروزی را دارد، مهمان‌پذیرها و هتل‌ها حدود سه هزار نفر ظرفیت دارند، همچنین اسکان آموزش و پرورش هماهنگ شده و با آمادگی لازم در حال استقبال از میهمانان هستند.

معاون عمرانی استانداری لرستان افزود: خوابگاه‌های دانشجویی نیز در صورت پر شدن ظرفیت اسکان‌های ذکر شده آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند.

دالوند مجموعه تاریخی و فرهنگی فلک الافلاک را در سطح کشور منحصر به فرد اعلام کرد و افزود: با همت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، این مجموعه ساماندهی و بهسازی شده و با توجه به برنامه‌های تفریحی و اقداماتی که انجام گرفته برای گردشگران جذابیت خاصی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که ویروس کرونا در کشور و مسافرت‌های نوروزی ایجاد کرده بود، افزود: این موضوع فرصتی شد تا مجموعه تاریخی و فرهنگی فلک‌الافلاک را به خوبی مرمت و ساماندهی کنیم و امیدواریم توانسته باشیم اقامت و اوقات خوبی را برای مهمانان نوروز مهیا کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تشکیل کارگروه کمیته نظارت و ارزیابی خدمات سفر اشاره کرد و گفت: این کارگروه با حضور سرزده از اماکن اقامتی، اسکان مسافرین و نظارت بر ارزیابی و بازار فعالیت خود را آغاز کرده است و روزانه گزارش کاملی به منظور رفع نواقص در تمامی زمینه‌ها به دبیرخانه ستاد ارائه می‌دهند.

دالوند ادامه داد: در آستانه اولین روز سفرهای نوروزی تقریباً هزار و ۵۹۱ مسافر در استان اسکان داشته اند که قطعاً طی روزهای آتی مسافران بیشتری به لرستان سفر خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=129990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.