تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مرکز نگهداری معتادان متجاهر مشکلات و کمبودهای زیادی دارد

  • کد خبر : 132424
  • 27 خرداد 1401 - 12:21

  به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، مظفر جمالی‌نژاد مدیرکل دیوان محاسبات لرستان در بازدید از مرکز نگهداری و درمان معتادان در خرم‌آباد، گفت: جذب به موقع و کارآمد اعتبارات اختصاص یافته به مراکز نگهداری معتادین متجاهر و توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات این مراکز، ضرورت دارد. وی بیان کرد: حق استفاده […]

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، مظفر جمالی‌نژاد مدیرکل دیوان محاسبات لرستان در بازدید از مرکز نگهداری و درمان معتادان در خرم‌آباد، گفت: جذب به موقع و کارآمد اعتبارات اختصاص یافته به مراکز نگهداری معتادین متجاهر و توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات این مراکز، ضرورت دارد.

وی بیان کرد: حق استفاده زمین و ساختمان‌های نگهداری معتادین متجاهر به میزان هفت هکتار در اجرای ماده ۸۹ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سال ۱۳۹۱ براساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از سازمان جهاد کشاورزی به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان واگذار شد.

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر در این مرکز نگهداری می‌شود که با مشکلات و کمبودهای زیادی بخصوص از حیث نبود فضای فیزیکی و امکانات و تجهیزات مناسب، خرابی سیستم سرمایش و فاضلاب، فرسودگی ساختمان فعلی مواجه‌اند که نیازمند برنامه‌ریزی و توجه بیشتر مسئولان است.

در این بازدید که به منظور بررسی مشکلات این مرکز و نحوه هزینه کرد اعتبارات ابلاغی اختصاص یافته برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل بهزیستی صورت گرفت، جمالی‌نژاد، بر اهمیت توسعه و تجهیز این مراکز در جهت نگهداری و باز پروری نیروی انسانی آسیب دیده تأکید کرد.

در این بازدید عمودی‌زاده، مدیرکل بهزیستی و صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ضمن ارائه گزارشی از عملکردها و مشکلات مراکز، از تعامل، حمایت‌ها و سیاست‌های پیشگیرانه و تحولی دیوان محاسبات کشور در جهت پیشرفت و توسعه‌ای کشور و کمک به رفع نیازها و مشکلات جامعه تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=132424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.