تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

معابر ۵ روستای کوهدشت آسفالت شد

  • کد خبر : 132671
  • 02 مرداد 1401 - 12:42

  حجت‌الاسلام مبلغی گفت: معابر ۵ روستای کوهدشت با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال آسفالت شد. به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام‌ محمدرضا مبلغی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ، اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای تأمین قیر موردنیاز، عملیات آسفالت ۵ روستای شهرستان کوهدشت توسط اداره بنیاد مسکن این […]

 

حجت‌الاسلام مبلغی گفت: معابر ۵ روستای کوهدشت با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال آسفالت شد.

به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام‌ محمدرضا مبلغی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ، اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای تأمین قیر موردنیاز، عملیات آسفالت ۵ روستای شهرستان کوهدشت توسط اداره بنیاد مسکن این شهرستان انجام شد.

وی افزود: معابر روستاهای «توه خشکه» با حدود سه هزار مترمربع، «ده برادر» با حدود شش هزار مترمربع و «نامکول» با حدود ۱۲ هزار مترمربع از توابع بخش کوهنانی و همچنین روستاهای «دم روستان» با حدود پنج هزار مترمربع از توابع بخش طرهان و «چنار سفلی» با حدود هفت هزار مترمربع از توابع بخش مرکزی آسفالت شده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های روستایی، عنوان کرد: مجموع اعتبارات اجرای این پروژه‌ها به میزان شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: تأمین و توسعه زیرساخت‌ها و تلاش برای پیشرفت مناطق روستایی یکی از اهداف پیش رو در خدمت‌رسانی به مردم می باشد و برای تحقق این مهم، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=132671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای مبلغی تو را به خدا به داد جاده شیرز بعد از آن سرخه مهر محروم برسید قول دادی حاج آقا انقلاب اولیتش اول مناطق خیلی محروم است حتما رفتی و دیدی من طرحی تو آبادی دارم به الله قسم از مسیر شیرز نمیرم چون اول گران بعد مثلا کمرشکن از آن جاده رد نمیشه از شاهیوند میرم تا آخرین آبادی مله گاه آسفالته به خدا همه مردم سرخه مهر برای این انقلاب شهید دادن رزمنده جانباز تا بخوای به داد جادش برس همه نماینده ها در ادوار گذشته قول دادن عمل نکردن تو باید فرق بکنی حاج آقا برایت آرزوی موفقیت دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.