تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب گندم کاران لرستانی واریز شد

  • کد خبر : 132709
  • 13 مرداد 1401 - 0:32

  مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: ۱۵ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال وجوه خرید تضمینی گندم بابت مطالبات کشاورزان استان تاکنون پرداخت شده است. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی لرستان، علی جهانی میر افزود: از ابتدای فصل خرید گندم در لرستا،  تاکنون بیش از ۲۳۴ هزارتن محصول کشاورزان به مبلغ بالغ بر ۲۶ […]

 

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: ۱۵ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال وجوه خرید تضمینی گندم بابت مطالبات کشاورزان استان تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی لرستان، علی جهانی میر افزود: از ابتدای فصل خرید گندم در لرستا،  تاکنون بیش از ۲۳۴ هزارتن محصول کشاورزان به مبلغ بالغ بر ۲۶ هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی خاطر نشان کرد: مابقی مطالبات گندمکاران استان بابت فروش تضمینی این محصول در روزهای آینده به حساب آنان واریز می شود و مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان اظهار داشت : تا کنون ۵۵ هزار و ۶۷۸  محموله گندم از کشاورزان استان خریداری شده است و برداشت گندم و خرید تضمینی آن همچنان ادامه دارد.

گفتنی است سطح زیر کشت مزارع گندم دیم و آبی در لرستان حدود ۲۸۰ هزار هکتار است و پیش بینی های اولیه امسال برای خرید تضمینی معادل ۱۷۰ هزار تن گندم بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=132709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.