تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ابتلای ۵۱ لرستانی به کرونا در شبانه روز گذشته/ سه شهرستان در وضعیت قرمز

  • کد خبر : 132953
  • 29 مرداد 1401 - 20:42

  دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر و دلفان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: در حال حاضر شهرستان‌های بروجرد ، دورود، ازنا،چگنی، سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی و شهرهای کوهدشت و الیگودرز در وضعیت زرد هستند. به گزارش میزملاس مریم کوشکی ظهر امروز در […]

 

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر و دلفان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: در حال حاضر شهرستان‌های بروجرد ، دورود، ازنا،چگنی، سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی و شهرهای کوهدشت و الیگودرز در وضعیت زرد هستند.

به گزارش میزملاس مریم کوشکی ظهر امروز در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لرستان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند که با احتساب این افراد مجموع مبتلایان تاکنون به ۲۲۵ هزار و ۳۶۳ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته شهروندی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست نداده است، ضمن اینکه مجموع جانباختگان این بیماری به ۲ هزار و ۸۸۳ رسیده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت ۲۱۰ مورد بستری مشکوک و قطعی طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی سراسر استان خبر داد.

کوشکی با بیان اینکه شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر و دلفان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: در حال حاضر شهرستان‌های بروجرد ، دورود، ازنا،چگنی، سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی و شهرهای کوهدشت و الیگودرز در وضعیت زرد هستند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=132953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.