تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پرداخت ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران در لرستان

  • کد خبر : 133081
  • 11 شهریور 1401 - 14:50

  مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران در لرستان پرداخت شد. به گزارش میرملاس حجت بیرانوند مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۲۷۱ تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به پارسال ۱۲۱ درصد رشد داشته است. او با اشاره به این که ۷۰ […]

 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران در لرستان پرداخت شد.

به گزارش میرملاس حجت بیرانوند مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۲۷۱ تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به پارسال ۱۲۱ درصد رشد داشته است.
او با اشاره به این که ۷۰ درصد طلب کشاورزان گندم کار پرداخت شده است، افزود: از ابتدای پرداخت مطالبات گندم کاران تاکنون دو هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان پرداخت شده و ۳۰ درصد مابقی طلب کشاورزان طی روز‌های آینده واریز می‌شود.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان عنوان کرد: ازنا با خرید ۵۶ هزار و ۵۸۸ تن رتبه اول، دلفان با خرید ۴۰ هزار و ۶۳۱ تن رتبه دوم و خزم آباد با ۳۵ هزار و ۵۷۲ تن رتبه سوم خرید تضمینی در استان را کسب کردند.
بیرانوند تصریح کرد: همچنین در این مدت دو هزار و ۱۷۱ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده که همه مطالبات کشاورزان در این بخش با هزینه ۵۰۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان پرداخت شده است.
او بیان کرد: خوشبختانه امسال میزان تولید و خرید تضمینی گندم افزایش یافته و تا فصل برداشت گندم در سال آینده، گندم به اندازه نیاز استان خریداری شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=133081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.