تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ضرورت بهره‌گیری از نخبگان برای رفع مشکلات لرستان

  • کد خبر : 133092
  • 12 شهریور 1401 - 23:57

  نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و طرح‌های ارائه شده نخبگان برای اشتغالزایی و برطرف کردن مشکلات استان ضروری است. به گزارش میرملاس حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در دیدار با تشکلات تعاونی و مدیران شورای هماهنگی رفاه استان اظهار کرد: تعاونی یکی […]

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و طرح‌های ارائه شده نخبگان برای اشتغالزایی و برطرف کردن مشکلات استان ضروری است.

به گزارش میرملاس حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در دیدار با تشکلات تعاونی و مدیران شورای هماهنگی رفاه استان اظهار کرد: تعاونی یکی از بخش‌های اقتصادی و در قانون اساسی به آن اشاره شده است که در رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی و تعدیل ثروت نقش دارد.

وی گفت: فعالیت مولد، اشتغالزا و دانش بنیان باید جزو اولویت‌های ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شهرستان‌ها قرار گیرد، از طرفی امروز بواسطه دانش بنیان بودن، فعالیت‌ها تغییر کرده و افزایش کمی بدون افزایش کیفی تعاونی‌ها بی نتیجه است چراکه از اهداف دور می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید در تشکیل تعاونی به اهداف ترسیم شده توجه شود ادامه داد: همچنین حمایت فکری و مالی در موفقیت تعاونی‌ها موثر است بنابراین افراد حاضر در این تشکل‌ها باید اهلیت لازم را برای خروجی مثبت داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است، اما همواره از توسعه نامتوازن رنج می‌بریم که این امر باید به عنوان یک مطالبه پیگیری و مسایل مربوط به بودجه بررسی شود و با توجه به افزایش نرخ بیکاری در استان باید رفع بیکاری روستا‌ها در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: ۸۵ درصد بودجه متمرکز است و باید برای جذب آن در مرکز تلاش کرد که در این راستا ظرفیت نمایندگان می‌تواند چاره ساز باشد.

وی با بیان اینکه لرستان نیازمند ایجاد اشتغال پایدار است افزود: رشد اقتصادی، تولید و توسعه استان منوط به اقدام جهادی دستگاه‌های اجرایی از جمله تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=133092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.