تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آرامش در زمستان، هدیه دولت سیزدهم با گازرسانی به ۱۸۳ روستای صعب العبور لرستان

  • کد خبر : 133103
  • 14 شهریور 1401 - 20:14

  مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۱۸۳ روستای صعب العبور، کوهستانی و جنگلی این استان در دولت سیزدهم گازرسانی شدند و اهالی این مناطق زمستان امسال را با آرامش شعله های آبی سپری خواهند کرد. به گزارش میرملاس کرم گودرزی بیان کرد: از مجموع روستاهای گازرسانی شده در دولت سیزدهم ۱۲۲ روستا از محل مصوبات […]

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۱۸۳ روستای صعب العبور، کوهستانی و جنگلی این استان در دولت سیزدهم گازرسانی شدند و اهالی این مناطق زمستان امسال را با آرامش شعله های آبی سپری خواهند کرد.

به گزارش میرملاس کرم گودرزی بیان کرد: از مجموع روستاهای گازرسانی شده در دولت سیزدهم ۱۲۲ روستا از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان گازرسانی شدند.

وی با بیان اینکه ۳۹۳ واحد صنعتی تولیدی و کشاورزی ۶ شهرک صنعتی در این مدت در لرستان گازرسانی شده اند اظهار داشت:  زیرساخت ۱۹۰ هزار مترمکعب در ساعت گاز در شهرک های صنعتی استان ایجاد شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی روستایی لرستان از ۹۱.۳ به ۹۵.۴ در دولت سیزدهم افزایش یافته است ادامه داد:اجرای ۱۰۰ درصدی برنامه گازرسانی به واحد صنعتی و تولیدی  مشمول مصوبه شورای اقتصاد از دیگر طرح های اجرایی این شرکت است.

وی بیان کرد: همچنین ۲۶ هزار و ۲۹۰ مشترک جدید گاز طبیعی به تعداد مشترکان گاز استان اضافه شده است و هشت هزار و ۸۰۰ علمک در شهرها و روستاهاس لرستان نصب شد.

گودرزی اظهار داشت: در این مدت  سامانه مانیتورنیگ ایستگاه های تقلیل فشار و صنعتی شرکت گاز لرستان اجرا شده است.

به گفته گودرزی هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر لرستان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی شهری در این استان ۹۹.۹ درصد است.

هم اکنون  بیش از ۵۸۵ مشترک گاز در لرستان وجود دارد که از این مجموع ۵۴۵ هزار و ۷۶۴ مشترک خانگی، یکهزار و ۹۸۵ مشترک صنعتی و ۲۹ هزار و ۴۷۸ مشترک عمومی هستند و سه ماهه ابتدای امسال بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک جدید گاز طبیعی در لرستان خدمات دریافت کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=133103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.