تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

۲ ایستگاه خدماتی رفاهی در مسیر تردد زایران اربعین در لرستان دایر شد

  • کد خبر : 133129
  • 16 شهریور 1401 - 22:27

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از ایجاد ۲ ایستگاه خدماتی رفاهی در مسیر تردد زایران اربعین حسینی در ابتدای آزادراه خرم‌آباد – پل زال و جاده خرم‌آباد – کوهدشت خبر داد. به گزارش میرملاس ، مرتضی شیروانی سه شنبه شب در آیین افتتاح پویش همراهان سفر ایمن ویژه اربعین حسینی […]

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از ایجاد ۲ ایستگاه خدماتی رفاهی در مسیر تردد زایران اربعین حسینی در ابتدای آزادراه خرم‌آباد – پل زال و جاده خرم‌آباد – کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس ، مرتضی شیروانی سه شنبه شب در آیین افتتاح پویش همراهان سفر ایمن ویژه اربعین حسینی اظهار داشت: این ایستگاه ها میزبان زائران حسینی خواهند بود ضمن اینکه در تردد زائران اربعین حسینی نیز تسهیل خواهد شد.

وی گفت: طراحی المان پویش استان با الهام از فرهنگ بومی آیینی سنتی لرستان، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و معنوی نظیر سرود، تواشیح، مداحی با گویش محلی، مسابقه عکاسی، مسابقات فرهنگی، پخش ادعیه از محورهای این پویش خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر خدمت رسانی در امر تسهیل در تردد و ایمنی زائران اربعین حسینی، اجرای پویش سراسری همراهان سفر ایمن ویژه این ایام در دستور کار قرار گرفت که به طور همزمان از ۱۵ تا ۳۱ شهریور هر روز از ساعت هشت تا ۲۰ در ۱۵ ایستگاه در ۱۰ استان مرزی و معین با هدف فرهنگسازی ایمنی و ترغیب رانندگان و زائران به استراحت در طول سفر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=133129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.