تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کاهش سطح چشمه‌ها موجب کم‌آبی در برخی مناطق خرم آباد شده است

  • کد خبر : 133188
  • 28 شهریور 1401 - 15:43

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: کاهش بارندگی و سطح آب چشمه‌ها موجب کم‌آبی و افت فشار در برخی مناطق خرم‌آباد شده است. به گزارش میرملاس حمیدرضا کرموند اظهار کرد: منابع تامین آب استان و بویژه شهر خرم آباد از چشمه و چاه تامین می‌شود و طی چند سال اخیر آبرسانی به علت […]

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: کاهش بارندگی و سطح آب چشمه‌ها موجب کم‌آبی و افت فشار در برخی مناطق خرم‌آباد شده است.

به گزارش میرملاس حمیدرضا کرموند اظهار کرد: منابع تامین آب استان و بویژه شهر خرم آباد از چشمه و چاه تامین می‌شود و طی چند سال اخیر آبرسانی به علت گرما، افزایش جمعیت، ساخت و ساز بی رویه و کاهش نزولات در برخی از نقاط با مشکل افت فشار مواجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه با رصد و پایش‌های انجام گرفته از وقوع بحران جلوگیری شده است ادامه داد: به منظور تامین آب پایدار شهر خرم آباد ساخت سد «مخملکوه» و احداث فاز دوم تصفیه خانه آب شهر در دست پیگیری و اصلاح و توسعه شبکه آب این شهرستان در حال بررسی است.

کرموند گفت: همچنین قرارداد همکاری بین شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار ۴۲۵ میلیارد تومان منعقد شده است که امید می‌رود با اجرای آن بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان از آب شرب سالم برخوردار شوند.

وی بیان کرد: باوجود آمادگی شرکت آبفا و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، عملیات آبرسانی به چند روستا به دلیل معارضان اجتماعی در دورود، الشتر و نورآباد به کندی پیش می‌رود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=133188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.