تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تعداد حوادث غرق شدگی در لرستان ۲۵ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 133217
  • 29 شهریور 1401 - 16:59

  مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: معاینات اجساد ناشی از غرق شدگی در استان طی پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت. به گزارش میرملاس از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی لرستان، محمدرضا فارسی نژاد اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال ۲۰ نفر فوتی ناشی از […]

 

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: معاینات اجساد ناشی از غرق شدگی در استان طی پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش میرملاس از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی لرستان، محمدرضا فارسی نژاد اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال ۲۰ نفر فوتی ناشی از غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شد که از این تعداد ۶ نفر زن و ۱۴ نفر مرد بودند و چهار نفر آنان مربوط به حادثه سیلاب مردادماه سال جاری در شهرستان الیگودرز است.

وی گفت: سال گذشته تعداد معاینات اجساد ناشی از غرق شدگی در لرستان ۱۶ نفر گزارش شد که که این آمار در پنج ماهه نخست امسال ۲۵ درصد افزایش یافت.

افزایش ۱۹.۷ درصدی معاینات جرحی حوادث ناشی از کار 

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان همچنین گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۲۹۷ مورد معاینه مصدومین ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی لرستان ارجاع شد که از این تعداد ۲۱ نفر زن و ۲۷۶ نفر مرد می باشد.

فارسی نژاد بیان کرد: سال گذشته معاینات مصدومین حوادث ناشی از کار در استان ۲۴۸ نفر گزارش شد که این آمار امسال ۱۹.۷ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال تعداد هفت نفر فوتی بر اثر حوادث ناشی از کار به پزشکی قانونی لرستان ارجاع شده است افزود: این رقم سال گذشته هشت نفر بود و بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت و برق گرفتگی می باشد.

افزایش ۶.۲۵ درصدی معاینات اجساد ناشی از سوختگی 

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان همچنین اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال معاینه جسد ۱۷ نفر فوتی ناشی از سوختگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شد که از این تعداد هشت نفر زن و ۹ نفر مرد بودند.

فارسی نژاد گفت: سال گذشته تعداد معاینات اجساد ناشی از سوختگی در استان ۱۶ نفر گزارش شد که امسال این آمار ۶.۲۵ درصد افزایش یافت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=133217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.