تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

سه هزار و ۱۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان کشف شد

  • کد خبر : 134283
  • 13 آذر 1401 - 19:00

  به گزارش میرملاس فرمانده انتظامی لرستان گفت: سه هزار و ۱۱۱ قبضه انواع سلاح غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف شد که در این راستا بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر دستگیر شدند. سردار یحیی الهی روز یکشنبه در رونمایی از کشفیات انتظامی استان در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اظهار کرد: […]

 

به گزارش میرملاس فرمانده انتظامی لرستان گفت: سه هزار و ۱۱۱ قبضه انواع سلاح غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف شد که در این راستا بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر دستگیر شدند.

سردار یحیی الهی روز یکشنبه در رونمایی از کشفیات انتظامی استان در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ درصد انواع سلاح جنگی می‌باشد.

وی با اشاره به کشف و ضبط ۲۴ هزار و ۶۰۰ عدد انواع فشنگ جنگی و ساچمه زنی طی این مدت افزود: ۹۰۰ قبضه از این تعداد سلاح کشف شده مربوط به دوره زمانی ناآرامی‌های اخیر است که ۷۰۰ قبضه آن شورشی بود و از اغتشاشگرانی که قصد وارد کردن سلاح از غرب و شمال غرب کشور به لرستان را داشتند کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۱۴ باند توزیع کننده منهدم شد ادامه داد: این کشفیات در سال های گذشته بی سابقه بوده چراکه یکی از برنامه های دشمنان نظام کشته سازی در ناآرامی‌های اخیر بود که با اقدامات مثبت انتظامی، سلاح های مورد استفاده آنان کشف شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=134283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.