تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

راه های عشایری مرمت و بازسازی می شود

  • کد خبر : 134377
  • 26 آذر 1401 - 19:34

  رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت:مرمت و بازسازی راه های عشایری در دستور کار دولت است. به گزارش میرملاس عباس پاپی زاده در بازدید از مناطق عشایری شهرستان پلدختر اظهار داشت:مرمت و بازسازی راه‌های عشایری در دستور کار دولت است و این کار تا ماه آینده آغاز خواهد شد و سازمان امور عشایری و […]

 

رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت:مرمت و بازسازی راه های عشایری در دستور کار دولت است.

به گزارش میرملاس عباس پاپی زاده در بازدید از مناطق عشایری شهرستان پلدختر اظهار داشت:مرمت و بازسازی راه‌های عشایری در دستور کار دولت است و این کار تا ماه آینده آغاز خواهد شد و سازمان امور عشایری و اداره کل راهداری استان لرستان برای همکاری در راستای آسفالت تعدادی از راه‌های عشایری شهرستان پلدختر به توافق رسیدند.

وی افزود:سال گذشته مجموع تسهیلات نقدینگی عشایر بر اساس بند «ب» ماده ۵۲، حدود دو میلیارد تومان بود که امسال این رقم به هشت میلیارد تومان رسیده است.

پاپی زاده اظهار داشت: از طرفی بر اساس تبصره ۱۶ قانون برنامه و بودجه سال جاری، با توجه به توافق‌هایی که با استانداری لرستان صورت می‌گیرد مبلغ مناسبی برای نقدینگی و خرید علوفه در اختیار استان لرستان و شهرستان پلدختر قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور ادامه داد: با توجه به مشکلات مناطق محروم و عشایری شهرستان پلدختر از این مناطق بازدید انجام شود و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

پاپی زاده عنوان کرد: در رابطه با هزینه‌های مربوط به تأمین آب شرب عشایر پلدختر، تدابیری اندیشیده شده تا به صورت مشترک بین امور عشایری و آب و فاضلاب این شهرستان این مشکل برطرف شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=134377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.