تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

آزمون جذب بهورز برای ۳۱۰ خانه بهداشت لرستان برگزار شد

  • کد خبر : 136079
  • 19 اسفند 1401 - 15:25

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، آزمون جذب بهورز برای ۳۱۰ خانه بهداشت استان لرستان برگزار شد. علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه این آزمون، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در استان داشتیم کمبود بهورز در مناطق محروم بود که در این […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، آزمون جذب بهورز برای ۳۱۰ خانه بهداشت استان لرستان برگزار شد.

علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه این آزمون، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در استان داشتیم کمبود بهورز در مناطق محروم بود که در این آزمون ۲۶۵ نفر به صورت پیمانی و ۱۰۰ نفر به صورت قرارداد کار معین برای ۳۱۰ خانه بهداشت‌های استان پذیرفته خواهند شد.

وی گفت: در این آزمون از بین تمامی شرکت کنندگان شامل هزار و ۴۸۰ نفر، ۱۸ درصد کارشناس و کاردان و ۹۲ درصد دیپلم و همچنین ۶۷ درصد زن و ۳۳ درصد مرد را به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: برای اولین بار جذب بهورزان عشایری را خواهیم داشت تا بتوانند در مناطق کوچ رو و صعب العبور استان خدمات بهداشتی درمانی را به اهالی آن مناطق ارائه دهند.

فرهادی، افزود: پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه و همچنین گذراندن مراحل گزینش، برای گذراندن دوره‌های تطبیقی به مراکز آموزش بهورزی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=136079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.