تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ورود ۲ سامانه بارشی به لرستان/ باران و برف سراسر استان را فرا می گیرد

  • کد خبر : 136099
  • 20 اسفند 1401 - 12:15

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، زینب اکبری ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان به خبرنگاران گفت: برای امروز تا فردا شب شرایط آرام و پایدار است و پدیده بارشی در استان نداریم. وی خاطرنشان کرد: از بامداد دوشنبه تا اواسط وقت سه شنبه، […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، زینب اکبری ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان به خبرنگاران گفت: برای امروز تا فردا شب شرایط آرام و پایدار است و پدیده بارشی در استان نداریم.

وی خاطرنشان کرد: از بامداد دوشنبه تا اواسط وقت سه شنبه، سامانه بارشی به آسمان استان ورود پیدا می‌کند.

معاون هواشناسی لرستان از بارش باران و برف در استان طی اواسط هفته خبر و ادامه داد: با ورود این سامانه بارشی انتظار داریم برای همه نقاط استان ابرناکی، رگبار باران و گاهی رعدوبرق را شاهد شویم.

اکبری بیان داشت: برای مناطق روستایی و گرمسیر احتمال تگرگ و در ارتفاعات و نواحی کوهستانی مناطق سردسیر به ویژه جنوب شرق استان رگبار برف را داریم.

وی با اشاره به کاهش دمای هوای استان طی فعالیت این سامانه بارشی، افزود: این شرایط گاهی با وزش باد شدید لحظه ای نیز همراه است، ضمن اینکه در برخی نقاط منجر به مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب گرفتگی، احتمال خسارت به بخش‌های کشاورزی می‌شود.

معاون هواشناسی لرستان تصریح کرد: شایان ذکر است تمرکز بارش‌های رگباری این سامانه بارشی از بامداد دوشنبه تا بعدازظهر دوشنبه است و از اواخر وقت این روز تا سه شنبه غالبا بارش‌ها به صورت پراکنده است.

اکبری از خروج سامانه بارشی از عصر سه شنبه در استان خبر داد و گفت: چنانچه در مدل‌های بارشی تغییری ایجاد نشود، برای چهارشنبه نیز موج بارشی دیگری وارد استان می‌شود.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=136099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.