تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

راه‌اندازی «خانه‌های فناور» برای اولین بار در لرستان

  • کد خبر : 136148
  • 23 اسفند 1401 - 0:18

علی سالاروند در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به ایجاد «خانه های فناور» در لرستان، اظهار داشت: برای اولین بار این «خانه های فناور» در لرستان راه اندازی شده است. وی با اشاره به راه اندازی این «خانه های فناور» در لرستان با همکاری جهاد دانشگاهی، عنوان کرد: مقرر شده […]

علی سالاروند در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به ایجاد «خانه های فناور» در لرستان، اظهار داشت: برای اولین بار این «خانه های فناور» در لرستان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی این «خانه های فناور» در لرستان با همکاری جهاد دانشگاهی، عنوان کرد: مقرر شده که این «خانه های فناور» به تبعیت از استان لرستان که اولین استانی بوده اقدام به ایجاد آنها کرده، در کل کشور عملیاتی شوند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با تاکید بر اینکه طرح‌های علمی، پژوهشی و… از سوی این «خانه های فناور» در راستای رفع مشکلات زیست محیطی استان به شورای پژوهشی اداره کل محیط زیست لرستان ارائه می‌شوند، افزود: بعد از تصویب و نهایی شدن این طرح‌های پژوهشی در شورای پژوهشی محیط زیست استان، به سازمان محیط زیست کشور برای ابلاغ و اختصاص اعتبار ارسال خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=136148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.