تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است

  • کد خبر : 136160
  • 23 اسفند 1401 - 1:16

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان به همراه کبری حافظی مسئول گروه جهادی شهید سیدنورخدا موسوی امروز، ۲۲ اسفندماه به مناسبت روز شهید با حضور منزل «شهید جابر بیرانوند» با خانواده این شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کرد. مدیرکل […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان به همراه کبری حافظی مسئول گروه جهادی شهید سیدنورخدا موسوی امروز، ۲۲ اسفندماه به مناسبت روز شهید با حضور منزل «شهید جابر بیرانوند» با خانواده این شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌‌های شهدا از بهترین سرمایه خود برای حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گذشتند، گفت: امنیت امروز کشور مرهون جان‌فشانی و ایثار شهدا است.

طائف در ادامه با تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان خواستار تعامل و مشارکت بیشتر خانواده‌های شهدا در برنامه‌ها و فعالیت‌های این ستاد شد.

در جریان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده «شهید جابر بیرانوند» تقدیر شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=136160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.