تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دانشجویان دختر دانشگاه لرستان بر بام ووشو دانشگاه‌های کشور

  • کد خبر : 136164
  • 23 اسفند 1401 - 1:29

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، تیم ووشو دانشجویان دختر دانشگاه لرستان با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز، قهرمان مسابقات ووشو دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شد. در این رقابت‌های معتبر دانشجویی کشوری که در دانشگاه قم برگزار شد، از تیم ووشو دانشجویان […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، تیم ووشو دانشجویان دختر دانشگاه لرستان با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز، قهرمان مسابقات ووشو دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شد.

در این رقابت‌های معتبر دانشجویی کشوری که در دانشگاه قم برگزار شد، از تیم ووشو دانشجویان دختر دانشگاه لرستان «زینب خادمی» در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم، به مدال طلا رسید.

همچنین «راضیه بهاری» در وزن ۶۵ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد، «فاطمه خدادای» در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و «سیده‌زینب حسینی» در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

بنا بر این گزارش، تیم ووشو دانشجویان دختر دانشگاه لرستان با مربیگری «کتایون صحرانشین» و سرپرستی «پروانه تاری»، قهرمان رقابت‌های ووشو دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=136164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.