تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

تکمیل پل بلیلیوند خرم‌آباد تا یک ماه آینده

  • کد خبر : 136189
  • 24 اسفند 1401 - 9:37

گودرز بابا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت پل بلیلوند، اظهار کرد: درصورت تامین اعتبار لازم ظرف یک ماه آینده عملیات ساخت پیش دال و نصب هندریل ، خاکریز و زیر سازی همچنین روسازی انجام و پل برای عبور ترافیکی آماده می‌شود. وی عنوان کرد: هزینه انجام شده پروژه […]

گودرز بابا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت پل بلیلوند، اظهار کرد: درصورت تامین اعتبار لازم ظرف یک ماه آینده عملیات ساخت پیش دال و نصب هندریل ، خاکریز و زیر سازی همچنین روسازی انجام و پل برای عبور ترافیکی آماده می‌شود.

وی عنوان کرد: هزینه انجام شده پروژه تاکنون ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده، برای تکمیل پروژه نیز ۵۰ میلیارد تومان البته با احتساب مطالبات پرداخت نشده پیمانکار، مشاور، آزمایشگاه و تعدیل پروژه نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه منابع مالی پروژه از محل ستاد حوادث استان تامین می‌شد و مبلغ تخصیص آن بسیار اندک و جوابگوی پیشرفت پروژه نبود از طرفی پروژه سال ۹۹ نیز تخصیص نداشت پروژه متوقف شد.

بابا عباسی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم با توجه به تقاضای مردم و توجه ویژه استاندار اعتبار لازم تامین و به پروژه تزریق شد، گفت: پروژه در حال حاضر فعال و از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است، همه تلاش ما این است که کمتر از یک ماه دیگر پل زیر بار ترافیکی برود.

معاون ساخت و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: تکمیل پل بلیلیوند با توجه به تقسیم بار ترافیک شهری در مبادی ورودی به شهر خرم‌آباد نقش به سزایی در روان سازی و کاهش ترافیک ورودی و خروجی شهر دارد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=136189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.