تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

تردد ۴۴۷ هزار و ۶۲۱ خودرو در جاده‌های لرستان

  • کد خبر : 136267
  • 05 فروردین 1402 - 9:24

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: روز گذشته دوم فروردین ماه تردد ۴۴۷ هزار و ۶۲۱ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است. مرتضی شیروانی” روز پنجشنبه در گفت‌ و گو باخبرنگاران اظهار داشت: این در حالی ست که سال گذشته در همین بازه زمانی ۴۲۷هزار و۸۶ خودرو در استان تردد داشتند. وی […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: روز گذشته دوم فروردین ماه تردد ۴۴۷ هزار و ۶۲۱ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است.

مرتضی شیروانی” روز پنجشنبه در گفت‌ و گو باخبرنگاران اظهار داشت: این در حالی ست که سال گذشته در همین بازه زمانی ۴۲۷هزار و۸۶ خودرو در استان تردد داشتند.

وی بیان کرد: این میزان تردد توسط ۶۸ دوربین جاده ای تردد شمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به خرم آباد_ پل زال با ۱۳ هزار و ۸۲۶ خودرو پل زال _خرم آباد با هشت هزار و ۵۹۰ تردد بوده است.

شیروانی تصریح کرد: میزان کل تردد استان در ۶۸ محور مجهز به تردد شمار آنلاین در هفت روز طرح نوروزی سه میلیون و ۴۴۶ هزار و ۸۱۴ وسیله نقلیه بوده است که نسبت به سال گذشته که تردد سه میلیون و ۲۴۷هزار و ۸۳۵خودرو در جاده های استان ثبت شده بود ۶ درصد افزایش نشان می دهد.

طول راه های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=136267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.