تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

برگزیدگان جشنواره عکس “روی شانه‌های شهر” در لرستان معرفی شدند

  • کد خبر : 136661
  • 25 فروردین 1402 - 16:10

  برگزیدگان جشنواره عکس تشییع شهدای گمنام در لرستان با عنوان” روی شانه های شهر” روز سه شنبه در ۲ بخش مردمی و حرفه ای معرفی شدند. به گزارش میرملاس؛ این جشنواره به همت حوزه هنری لرستان در گرامیداشت شهادت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، آذر و دی ماه سال گذشته همزمان با تشییع […]

 

برگزیدگان جشنواره عکس تشییع شهدای گمنام در لرستان با عنوان” روی شانه های شهر” روز سه شنبه در ۲ بخش مردمی و حرفه ای معرفی شدند.

به گزارش میرملاس؛ این جشنواره به همت حوزه هنری لرستان در گرامیداشت شهادت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، آذر و دی ماه سال گذشته همزمان با تشییع شهدای گمنام در استان فراخوان شد.

در مجموع یک هزار و ۱۹۲ عکس از تعداد ۱۴۳ عکاس در ۲ بخش حرفه ای (دوربین عکاسی) و بخش مردمی (تلفن همراه) به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۸۷ اثر از ۶۱ هنرمند به بخش داوری جشنواره راه یافتند.

بنابر اعلام هیات داوران لرستان در بخش موبایل مردمی، اسما دولتشاه، الناز صالحی و میلاد سلیمی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش حرفه ای نیز به ترتیب علی وحید پور، فریبا طاهری و عزیز بابانژاد رتبه های برتر را کسب کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جشنواره گفت: چنانچه عکاسی و هنر مبنایی نداشته باشد با تلنگری از بین می رود و در شرایط کنونی نیز مبنای فعالیت های هنری باید شب قدر، وجود امام زمان (ع)، شهدا، ایران اسلامی، ملیت، مکتب و آیین اسلام باشد.

گفتنی است داوری این جشنواره عکاسی بر عهده آقایان امین آزادبخت ، سجاد درویشی و سعید شاهوردی بوده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=136661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.