تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

دستگیری قاتلان فراری در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

  • کد خبر : 138992
  • 26 مرداد 1402 - 7:49

  دستگیری قاتلان فراری در خرم آباد به گزارش میرملاس ؛ از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ”عبدالرضا رخشان” رئیس پلیس آگاهی استان روز چهارشنبه گفت: در پی قتل یک نفر در یکی از استان های همجوار و متواری شدن قاتلان به یکی از روستاهای اطراف خرم آباد، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار […]

 

دستگیری قاتلان فراری در خرم آباد

به گزارش میرملاس ؛ از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ”عبدالرضا رخشان” رئیس پلیس آگاهی استان روز چهارشنبه گفت: در پی قتل یک نفر در یکی از استان های همجوار و متواری شدن قاتلان به یکی از روستاهای اطراف خرم آباد، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، مخفیگاه ۲ قاتل را در روستایی اطراف خرم آباد شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی برقتل مقتول با سلاح سرد به علت اختلافات قبلی اعتراف نمودند.

انهدام باند سارقان و کشف ۲۷ فقره سرقت در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت مشاعات ساختمانی و تجهیزات مخابراتی در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که ماموران با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سه نفر اعضای باند سارقان سابقه دار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار”یحیی الهی” اظهار داشت: سارقان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند و ۲۷ فقره سرقت مشاعات ساختمانی و تجهیزات مخابراتی از آنان کشف شد.

توقیف محموله ۲۰ میلیارد ریالی پارچه قاچاق در آزاد راه “پل زال”

فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: ماموران انتظامی “پلدختر” حین کنترل خودروهای عبوری در محور آزاد راه “پل زال” این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار الهی افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۴۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد همچنین کارشناسان ارزش پارچه های قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

همچنین فرمانده انتظامی خرم آباد نیز گفت: ماموران انتظامی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به سه دستگاه خودروی حامل بار مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها مقادیری انواع کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، اسباب بازی و ۶۰ کیسه آرد فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ”نبی اله قاسمی” با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف محموله قاچاق مرغ زنده در چگنی

فرمانده انتظامی چگنی گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت حامل مرغ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ”مهران فاضلی” اظهار داشت: یک نفر در این راستا دستگیر و در بازرسی از خودرو ۴۹۰ قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز کشف شد که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=138992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.