تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

انهدام باند سارقان محموله در محور‌های مواصلاتی لرستان

  • کد خبر : 139076
  • 28 مرداد 1402 - 0:12

  رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری ۳ نفر اعضای باند سرقت محموله و بارکنی از خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد. به گزارش میرملاس سرهنگ عبدالرضا رخشان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر چندین فقره سرقت محموله و بارکنی از کامیون‌های عبوری و سرقت به عنف از خودرو‌های سبک در محور‌های […]

 

رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری ۳ نفر اعضای باند سرقت محموله و بارکنی از خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش میرملاس سرهنگ عبدالرضا رخشان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر چندین فقره سرقت محموله و بارکنی از کامیون‌های عبوری و سرقت به عنف از خودرو‌های سبک در محور‌های مواصلاتی استان، ماموران با اشراف اطلاعاتی سه سارق سابقه‌دار را در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۵ فقره سرقت بارکنی از کامیون‌های حامل بار، یک فقره سرقت به عنف و بارکنی از خودرو‌های سبک در محور‌های خرم‌آباد اعتراف کردند.

وی گفت: مالباختگان شناسایی و متهمان همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

رخشان خاطرنشان کرد: ایجاد ناامنی خط قرمز پلیس است و ما با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت در استان برخورد خواهیم کرد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان از هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده افراد و خودرو‌های مشکوک در مسیر تردد جاده‌های مواصلاتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.