تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی روستایی در شهرستان چگنی

  • کد خبر : 139632
  • 01 مهر 1402 - 23:11

  مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در سال گذشته در چگنی حدود ۲۸۰۰ علمک نصب کردیم که حدود ۱۰درصد کل علمک‌های نصب شده در استان است. به گزارش میرملاس کرم گودرزی اظهار کرد: طی سه سال گذشته جهش خیلی خوبی در بخش گازرسانی روستایی در سه شهر دلفان، چگنی و پلدختر داشتیم. وی ضمن تشکر […]

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در سال گذشته در چگنی حدود ۲۸۰۰ علمک نصب کردیم که حدود ۱۰درصد کل علمک‌های نصب شده در استان است.

به گزارش میرملاس کرم گودرزی اظهار کرد: طی سه سال گذشته جهش خیلی خوبی در بخش گازرسانی روستایی در سه شهر دلفان، چگنی و پلدختر داشتیم.

وی ضمن تشکر از ادامه داد: در سال ۹۹ متوسط ضریب نفوذ شهرستان چگنی از ۳۷ درصد کمتر بود اما الان بعد از گذشت دو سال آن‌را به ۱۰۰ درصد رسانیدم و از متوسط کشوری حدود ۱۴ درصد بالاتر هستیم.

گودرزی افزود: در سال گذشته در چگنی چیزی حدود ۲۸۰۰ علمک نصب کردیم که حدود ۱۰ درصد کل علمک‌های نصب شده در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اضافه کرد: در شهرستان دلفان نیز متوسط گازرسانی کمتر از ۵۳ درصد بود که الان به ۹۸.۵ درصد رسیده و در حال حاضر در محور بابای بزرگ که یکی از محورهای بسیار سخت و صعب‌العبور ماست که سال گذشته مجوز آن با سرانه‌های جدید اخذ شده، در حال انجام است.

وی بیان کرد: در پلدختر نیز ضریب نفوذ گازرسانی ما کم بود منتها اتفاقی که در پلدختر افتاد این بود که در این شهر زیرساخت ما خیلی ضعیف بود و به مراتب خدمات ما نیز ضعیف‌تر بود که سه زیرساخت کلیدی برای این شهر ایجاد کردیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.