تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

جمع‌آوری ۱۰ هزار سند رسمی در حوزه دفاع مقدس لرستان

  • کد خبر : 139636
  • 02 مهر 1402 - 21:20

    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان نیاز است. به گزارش میرملاس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه شورای اداری استان با محوریت تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه دشمن به دنبال […]

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان نیاز است.

به گزارش میرملاس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه شورای اداری استان با محوریت تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب ارزش‌های نظام مقدس است، گفت:اگر دفاع مقدس را برای نسل آینده حفظ نکنیم، ممکن است مورد تحریف قرار گیرند.

رشیدی با اشاره به دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس گفت: برای ساخت یادمان‌های شهدا در استان ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از دولت دریافت و در شهر‌های مختلف تاکنون هزینه شده است.

محسن رشیدی با اشاره به نیاز ۵۰ میلیارد ریالی لرستان برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس در استان گفت: تا کنون ۱۰ هزار سند رسمی در حوزه دفاع مقدس جمع آوری شده که در موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: همچنین در حوزه تاریخ شفاهی استودیو سپاه در اختیار قرار گرفته و خاطرات رزمندگان و اطلاعات آن‌ها جمع آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه جمع آوری خاطرات روحانیت عقب هستیم، افزود: دشمن در حوزه فضای مجازی موج ایجاد می‌کند و لازم است در فضاد رسانه‌ای و مجازی با ساخت انیمیشن‌های مناسب کودکان را به سمت خود جذب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.