تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳
4

کسب رتبه اول هیئت وزنه‌برداری لرستان در بین هیئت‌های کشور

  • کد خبر : 139801
  • 01 آبان 1402 - 4:41

علی شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به کسب رتبه اول هیئت وزنه‌برداری استان لرستان در کشور، اظهار کرد: برای اولین بار و بر اساس ارزیابی فدراسیون وزنه‌برداری کشور هیئت وزنه‌برداری استان توانست رتبه اول را در بین هیئت‌های وزنه‌برداری کشور کسب کند. وی بیان کرد: این ارزیابی با بررسی ۹۰ آیتم توسط […]

علی شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به کسب رتبه اول هیئت وزنه‌برداری استان لرستان در کشور، اظهار کرد: برای اولین بار و بر اساس ارزیابی فدراسیون وزنه‌برداری کشور هیئت وزنه‌برداری استان توانست رتبه اول را در بین هیئت‌های وزنه‌برداری کشور کسب کند.

وی بیان کرد: این ارزیابی با بررسی ۹۰ آیتم توسط فدراسیون وزنه‌برداری کشور انجام شد، قهرمانی و عملکرد هیئت بخشی از شاخص‌هایی است که منجر به کسب نخست لرستان رتبه شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان گفت: این اتفاق برای اولین بار است که در استان اتفاق افتاده و تا این لحظه رشته دیگری در استان این رتبه را کسب نکرده است.

شاهرخی بیان کرد: انتخاب هیئت وزنه‌برداری استان بین استان‌هایی مانند تهران، مازندران و دیگر استان‌ها با وجود امکانات و بسترهای لازم، یک‌ انتخاب با ارزش است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.