تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

  • کد خبر : 139883
  • 10 آبان 1402 - 17:13

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آلادعزتی در شورای آموزش و پرورش لرستان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: روز گذشته زنگ استکبارستیزی در مدارس لرستان نواخته شد. وی خاطرنشان کرد: همچنین انتخابات دانش‌آموزی امروز در مدارس استان برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، حضور باشکوه دانش‌آموزان […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آلادعزتی در شورای آموزش و پرورش لرستان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: روز گذشته زنگ استکبارستیزی در مدارس لرستان نواخته شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین انتخابات دانش‌آموزی امروز در مدارس استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، حضور باشکوه دانش‌آموزان را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خارجی و داخلی خواند و افزود: انتظار می‌رود امسال دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند.

عزتی بیان داشت: غزه امسال از ۲ جهت مورد توجه قرار خواهد گرفت نخست مظلومیت مردم و دیگر اقتدار و مقاومت فلسطینی‌ها که از سرزمین خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به برخی مصوبات جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش استان، افزود: پیگیری‌های لازم در خصوص اردوگاه کمالوند و همچنین ایجاد کانون پرورش فکری انجام شده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139883

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.