تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان: آمریکا شریک جرم قطعی کشتار کودکان بی‌گناه فلسطین است

  • کد خبر : 139888
  • 13 آبان 1402 - 1:32

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، از عموم اقشار مختلف مردم خواست در این روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور به هم رسانند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، از عموم اقشار مختلف مردم خواست در این روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور به هم رسانند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»

سیزده آبان که یادآور سه رخداد بزرگ و موثر در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی از تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ توسط دژخیمان رژیم وابسته و جلاد شاه تا تسخیر انقلابی و حماسی جاسوس خانه آمریکا در تهران در سال ۱۳۵۸، است؛ در واقع سرآغاز پیدایش و بلوغ گفتمان استکبارستیزی و مقاومت ضد آمریکایی در دوره نوین تاریخی و چه بسا فراتر از جغرافیای انقلاب اسلامی و مرزهای ایران عزیز به شمار می‌رود.

۱۳ آبان امسال، بیش از هر زمان دیگری، نوید بخش خیزش ملت‌های آزادی‌خواه از قلب اروپا تا جهان اسلام علیه استکبار جهانی و در راس آن دولت جنایتکار آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل است.

جنایات ده‌ها ساله رژیم کودک‌کش صهیونیستی با پشتیبانی امریکای جنایتکار و دیگر حامیان آن در فلسطین اشغالی این روزها به اوج خود رسیده و بر تمام ملت‌های آزاده دنیا روشن شده خصومت دولت‌های مستکبر تنها به جمهوری اسلامی ایران اختصاص نداشته، هر کجا که منافع آنان اقتضاء نماید، با برداشتن نقاب دروغین حمایت از حقوق بشر، بیشرمانه به کشتار و نسل‌کشی علیه مردم غیرنظامی و کودکان بی‌گناه دست می‌زنند و امروز در قضیه فلسطین، آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است. در این جنایات، دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران، داخل شده و آلوده است.

در روزهایی که اسرائیل با مدیریت آمریکای جنایت کار و دیگر دولت‌های غربی مشغول نسل کشی در غزه هست، مردم مقتدر و مظلوم غزه ایستادگی کرده اند و حیثت نداشته رژیم کودک کش اسرائیل را بر باد داده‌اند.

امروز وقت آن فرا رسیده است که دولت‌های اسلامی همچون آحاد امت مسلمان و همه ملت‌های آزاداندیش جهان، متوجه این حقیقت روشن گردند که حضور آمریکا و متحدان آن در هیچ نقطه‌ای از جهان، حاصلی جز شرارت، جنگ افروزی و فتنه‌گری نداشته است و همگی باید قاطعانه در جهت اخراج دولت‌های مستکبر از منطقه و سرزمین‌های اسلامی گام بردارند و بدانند که نابودی اسرائیل نزدیک بوده و قدس آزاد خواهد شد و دنیای آینده دنیای فلسطین خواهد بود.

امسال نیز ملت همیشه قهرمان ایران با حضورگسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه‌های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان‌ها و کادر درمان را محکوم خواهند کرد.

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از مردم ولایی لرستان دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام نمایند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.