تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آغاز فعالیت ستاد انتخابات در شورای ائتلاف لرستان

  • کد خبر : 139890
  • 13 آبان 1402 - 4:44

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و همچنین محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه، اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان روزی مهم در تقویم انقلاب […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و همچنین محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه، اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان روزی مهم در تقویم انقلاب اسلامی و نماد مخالفت و «نه» بزرگ ملت ایران به استکبار جهانی است.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان در کنار ملت ایران در این راهپیمایی حضور داشته و از آحاد مردم جامعه برای حضور پر شور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل می‌آورد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در ادامه به تشکیل ستاد انتخابات در این شورا اشاره و عنوان کرد: ستاد انتخابات در شورای استانی ائتلاف تشکیل شده و با توجه به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی به تشریح مهمترین اهداف و برنامه‌های ستاد انتخابات شورای ائتلاف پرداخت و گفت: بررسی برنامه‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از موضوعاتی است که در این ستاد در دستور کار قرار دارد به این صورت که کاندیداهای جریان انقلابی و با حتی کاندیداهای مستقل که برنامه‌های مناسب داشته باشند طی جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و شایستگی، تخصص، تعهد، تجربه، انقلابی‌گری و سایر خصوصیات لازم برای یک نماینده خوب در این کاندیداها از سوی کارشناسان متخصص و خبره و اساتید دانشگاه عضو شورای ائتلاف بررسی می‌شود.

بازگیر با بیان اینکه تا کنون شورای ائتلاف از هیچ گزینه خاصی حمایت نداشته است، گفت: روند بررسی شرایط و وضعیت کاندیداها آغاز شده و این اقدام در قالب جلسات تخصصی مورد بحث قرار می‌گیرد و نهایتا پس از اعلام رسمی کاندیداهای انتخابات مجلس از سوی نهادهای متولی، شورای ائتلاف به وسیله سخنگو مواضع خود را اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه در بررسی کاندیداهای اصلح مولفه‌های مد نظر مقام معظم رهبری مورد تاکید شورای ائتلاف است، یادآور شد: کار بررسی و اعلام نظر در مورد کاندیداها در شهرستان‌ها توسط شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها انجام شده و نظر آنها به شورای استان و سپس به کشور منعکس می‌شود و نهایتا در قالب بیانیه رسمی مواضع صورت اعلام خواهد شد. لذا ذکر این نکته قابل توجه است که در این دوره شوراهای شهرستانی نقش مهم و اصلی را در معرفی کاندیداهای شهرستان‌ها خواهند داشت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در ادامه با بیان اینکه اعضای حقوقی و حقیقی ستاد انتخابات این شورا طبق دستورالعمل اعلام شده از مرکز انتخاب شده‌اند، بیان کرد: در روزهای اخیر حکم آقای ابراهیم بارانی بیرانوند رئیس جدید شورای ائتلاف در استان لرستان از سوی آقای حداد عادل رئیس شورای ائتلاف کشور صادر و ابلاغ شده است و در همین راستا ستاد انتخابات نیز با حضور ریاست شورا و سایر اعضا فعالیت جدی خود را مطابق دستورالعمل ابلاغی آغاز کرده و جلسات خود با کاندیداهای مختلف را به صورت تخصصی و بدور از کار و جنجال در دستور کار قرار داده است.

 

وی بیان داشت: امیدواریم در انتخابات پیش‌روی مجلس شاهد مشارکت بالای مردم و تشکیل مجلسی قوی و انقلابی باشیم که بتواند به نظام و مردم خدمات بزرگی ارائه دهد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.