تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

اختصاص ۱۰ هزار و ۷۵۶ میلیارد برای احیاء ۳۲ واحد صنعتی لرستان

  • کد خبر : 139898
  • 13 آبان 1402 - 21:58

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهمن جعفری غروب امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون اعتباری بالغ بر۱۰ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال برای احیای ۳۲ واحد صنعتی استان هزینه و سرمایه گذاری شده است. وی افزود: عمده این طرح‌ها در شهرهای […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهمن جعفری غروب امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون اعتباری بالغ بر۱۰ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال برای احیای ۳۲ واحد صنعتی استان هزینه و سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: عمده این طرح‌ها در شهرهای بروجرد، خرم آباد، دورود، نورآباد و الیگودرز هستند که با احیای آنها زمینه ی بازگشت به کار ۹۴۸ نفر فراهم شده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: مهم‌ترین این مراکز احیا شده شن و ماسه دانه بندی شده، اسکلت فولادی، در و پنجره پروفیل، برش انواع سنگ مرمریت، کانی غیرفلزی، سنگ چینی، پوشاک، ظروف تفلون و فرآورده‌های لبنی می‌باشند.

جعفری عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای واحدهای صنعتی استان از طریق تسهیلات تبصره ۱۸ اختصاص پیدا کرد که ۴۸ طرح و واحد صنعتی از محل این تبصره، تامین مالی شدند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.