تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان

  • کد خبر : 139906
  • 14 آبان 1402 - 13:52

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی طرح‌های اشتغال روستایی با همکاری کمیته امداد و جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: این جلسه مشترک به منظور توانمندسازی نیازمندان استان برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از تسهیلات در راستای توسعه بخش کشاورزی […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی طرح‌های اشتغال روستایی با همکاری کمیته امداد و جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: این جلسه مشترک به منظور توانمندسازی نیازمندان استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از تسهیلات در راستای توسعه بخش کشاورزی و اشتغال پایدار از جمله راهکارهای توانمندسازی جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی برای جامعه تحت پوشش این مجموعه، تصریح کرد: این تعداد شغل با اعتباری بالغ بر ۷۹۸ میلیارد تومان ایجاد شده است.

شیخ‌پور بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون ۵ هزار و ۴۸۲ فرصت شغلی با ۳۲۰ میلیارد تومان برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان ایجاد شده است.

وی، توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش را از روش‌‌های مختلفی همچون تامین مسکن، توزیع بسته معیشتی، ایجاد فرصت شغلی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی عنوان کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.