تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

سرعت بالا در احداث تقاطع شهدای جاویدالاثر خیابان شریعتی خرم‌‌آباد؛ افتتاح پروژه تا ۳ ماه دیگر

  • کد خبر : 139914
  • 15 آبان 1402 - 1:20

فرشید فلاحی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد، توضیح داد: پروژه اکنون فعال است و از پیشرفت حدود ۶۰ درصدی برخوردار است. وی بیان کرد: نکته قابل توجه اینکه تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از کار اجرایی از پروژه باقی مانده است، مابقی کار به […]

فرشید فلاحی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد، توضیح داد: پروژه اکنون فعال است و از پیشرفت حدود ۶۰ درصدی برخوردار است.

وی بیان کرد: نکته قابل توجه اینکه تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از کار اجرایی از پروژه باقی مانده است، مابقی کار به ساخت تیر مربوط می‌شود که ماشین سازی مشغول ساخت آنها است.

معاونت حمل نقل و امور زیر بنایی شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه اگر تیرها آماده و نصب شود، بعد از یک ماه پروژه تکمیل و آماده بهره‌برداری است، عنوان کرد: پیش بینی ما این است که اگر مشکلی ایجاد نشود، ظرف سه ماه دیگر تقاطع غیرهمسطح تکمیل می‌شود.

فلاحی نژاد با اشاره به اینکه رمپ جنوبی پروژه آماده آسفالت است و رمپ شمالی هم در حال زیر سازی است، گفت: به زودی آسفالت رمپ شمالی و جنوبی شروع می‌شود، قرارگاه خاتم پای کار است و از همه ظرفیت خود برای جلو بردن پروژه استفاده کرده است.

شایان ذکر است پروژه تقاطع خیابان شریعتی خرم‌‌آباد که به عنوان تقاطع شهدای جاویدالاثر نام گذاری شده است در ابتدای کلنگ زنی اعلام شد طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری می‌رسد که با توجه به سرعت بالای احداث پروژه این زمان کوتاه شده و در کمتر از یک سال شاهد افتتاح این تقاطع که نقش مهمی در کاهش ترافیک بخشی از شهر خرمعدارد، خواهیم بود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.