تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تجلیل از ۶ تیم برتر رویداد ملی تولید محتوای بسیج خرم‌آباد

  • کد خبر : 139921
  • 15 آبان 1402 - 13:01

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد فرهادپور ظهر امروز در آئین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج که در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار با مشارکت جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، اقدام به برگزاری این رویداد در […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد فرهادپور ظهر امروز در آئین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج که در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار با مشارکت جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، اقدام به برگزاری این رویداد در این سطح شد.

وی خاطرنشان کرد: رویداد ملی تولید محتوای بسیج در ۵ موضوع محوری افول آمریکا، ظهور منجی، جهاد و شهادت، عفاف و حجاب و فرزندآوری در سه قالب انیمیشن، اپلیکیشن و بازی های تلفن همراه برگزار شد.

معاون فضای مجازی سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به فعالیت دبیرخانه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج در نیمه دوم مهرماه، تصریح کرد: در این بازه زمانی دبیرخانه رویداد اقدام به انتشار محتوا به جهت دعوت و ثبت نام خواهران و برادران بسیجی در سطح شهرستان خرم آباد نمود.

فرهادپور بیان داشت: ۵۳ خواهر و برادر بسیجی در قالب ۱۵ تیم وارد مرحله رقابت در این فضای تولید محتوا شد که امروز از ۶ تیم برتر تجلیل بعمل می‌آید.

وی با بیان اینکه امروز از چهره سال فضای مجازی خرم‌آباد نیز تقدیر می‌شود، گفت: همچنین در راستای اهمیت فضای مجازی از چهره‌های موفق تولید محتوا، سواد رسانه، اکانت‌های جریان ساز و شخصیت‌های توانمند در حوزه شبکه‌سازی تجلیل می‌شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.