تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

حضور تیم فنی اکتشاف نفت کشور در استان

  • کد خبر : 139942
  • 16 آبان 1402 - 18:55

 زیویار در حاشیه جلسه با مدیرعامل اکتشاف شرکت ملی نفت ایران بر لزوم توجه به پتانسیل‌های معادن نفتی و گازی در سطح استان تاکید کرد. او افزود: برنامه‌ریزی در جهت رفع مسائل و مشکلات پیش روی پروژه‌های اکتشاف چاه‌های موجود و همچنین پتانسیل‌های نفتی و گازی در سطح استان مطرح و مقرر شد که در […]

 زیویار در حاشیه جلسه با مدیرعامل اکتشاف شرکت ملی نفت ایران بر لزوم توجه به پتانسیل‌های معادن نفتی و گازی در سطح استان تاکید کرد.

او افزود: برنامه‌ریزی در جهت رفع مسائل و مشکلات پیش روی پروژه‌های اکتشاف چاه‌های موجود و همچنین پتانسیل‌های نفتی و گازی در سطح استان مطرح و مقرر شد که در سال آتی هیاتی از تیم فنی اکتشاف نفت کشور در لرستان حضور یافته و جلسات کارشناسی و هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط در استان با محوریت استانداری برگزار گردد.

گفتنی‌ست روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان تیمی از وزارت نفت با همراهی استاندار لرستان به منظور دستیابی به سوخت‌های مایع و ترکیب‌های شیمیایی از شیل “قالی‌کوه”به شهرستان الیگودرز سفر خواهند کرد.

براساس اعلام مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، برآورد می‌شود که در معدن شیل نفتی در قالی‌کوه لرستان، ۲ میلیارد بشکه نفت درجا وجود داشته باشد که این نفت از نوع سبک است و مطالعات و بررسی‌ها نشان می‌دهد در این منطقه می‌توان از شیل‌های نفتی برداشت نفت داشت.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.