تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تحقق بیش از ۹۰ درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان

  • کد خبر : 139945
  • 16 آبان 1402 - 20:49

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد خاکی امشب در حاشیه جلسه ستاد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی لرستان، اظهار کرد: در این جلسات همواره از دستگاه‌های اجرایی و همچنین ذی‌نفعان پرونده واحدهای تولیدی درخواست می‌شود نسبت به اجرای مصوبات اهتمام لازم را داشته باشند. وی خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی که […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد خاکی امشب در حاشیه جلسه ستاد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی لرستان، اظهار کرد: در این جلسات همواره از دستگاه‌های اجرایی و همچنین ذی‌نفعان پرونده واحدهای تولیدی درخواست می‌شود نسبت به اجرای مصوبات اهتمام لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی که در این جلسه به تولیدکنندگان و ذی‌نفعان ارائه می‌شود، حاصل یک کار کارشناسی و ساعت‌ها بحث و پیگیری توسط اعضای اتاق بازرگانی و کارشناسان دادگستری است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان با بیان اینکه صرفا به مصوبات جلسات بسنده نخواهیم کرد، افزود: رویکرد به این گونه است که در جلسات بعدی، نتایج مصوبات قبلی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

خاکی بیان داشت: این ستاد بدنبال اجرای مصوبات در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران است، ضمن اینکه تا کنون بیش از ۹۰ درصد مصوبات تحقق پیدا کرده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139945

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.