تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

گازرسانی به بیش از ۵ هزار ۷۰۰ روستا در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 139963
  • 18 آبان 1402 - 8:19

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید چگنی صبح امروز در دیدار با  لرستان اظهار کرد: ۴۳ شهر و هشت هزار و ۳۰۰ صنعت در مناطق محروم به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند که قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست.  مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در دولت […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید چگنی صبح امروز در دیدار با  لرستان اظهار کرد: ۴۳ شهر و هشت هزار و ۳۰۰ صنعت در مناطق محروم به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند که قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست. 

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در دولت سیزدهم، توسعه گازرسانی در مناطق و استان‌های محروم به اندازه دیگر استان‌ها حائز اهمیت است و تلاش شده که طی این دو سال، بیشتر شهرها و روستاهای این استان‌ها از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت گازرسانی به مناطق محروم گفت: گازرسانی به هر نقطه‌ای صورت گیرد به دنبال آن صنعت و شغل نیز ایجاد خواهد شد. 

وی توسعه گازرسانی به استان‌های محروم کشور را از برنامه‌های شرکت ملی گاز عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان در حال انجام است و در برخی از استان‌های دیگر لکه‌هایی باقی مانده که در دستور کار قرار دارند. 

ضریب نفوذ گازرسانی در لرستان به ۹۹ درصد رسیده است 

استاندار لرستان نیز در این دیدار گفت: ضریب نفوذ گازرسانی لرستان در مجموع شهری و روستایی به ۹۹ درصد رسیده است.

وی افزود: ضریب نفوذ گاز روستایی در استان به ۹۷.۸ درصد رسیده که ۱۲.۸ درصد بالاتر از متوسط کشور است.

زیویار با اشاره به اینکه خدمات دولت در زمینه گاز رسانی قابل مقایسه با بسیاری از کشورها نیست، افزود: فراگیری گازرسانی که در اختیار همه اقشار جامعه قرار داده شده در دنیا بی‌نظیر است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.