تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بازگشت دو بهله پرنده شکاری سارگپه و دلیجه به طبیعت شهرستان رومشکان

  • کد خبر : 140269
  • 11 بهمن 1402 - 21:59

  سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان از تیمار و رهاسازی دو بهله پرنده شکاری سارگپه و دلیجه و بازگشت آن‌ها به طبیعت توسط همیار محیط زیست در این شهرستان خبر داد. به گزارش میرملاس  شاهین میر احمدی گفت: دو بهله پرنده شکاری سارگپه و دلیجه پس از مدتی تیمار و اطمینان از سلامتی […]

 

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان از تیمار و رهاسازی دو بهله پرنده شکاری سارگپه و دلیجه و بازگشت آن‌ها به طبیعت توسط همیار محیط زیست در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس  شاهین میر احمدی گفت: دو بهله پرنده شکاری سارگپه و دلیجه پس از مدتی تیمار و اطمینان از سلامتی کامل آن‌ها توسط همیار محیط زیست در طبیعت شهرستان رومشکان رهاسازی شدند.

وی افزود: این پرندگان که به دلایلی توانایی پرواز کردن را نداشتند توسط یک نفر از دوستداران و همیاران محیط زیست رومشکان پس از مدتی تیمار و نگهداری و مداوا، به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل داده شدند.

میر احمدی اظهار داشت: پس از تحویل پرندگان به اداره حفاظت محیط زیست رومشکان، و اطمینان از سلامتی کامل آن‌ها این دو پرنده در طبیعت این شهرستان رهاسازی شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان ضمن تقدیر و تشکر از این همیار و دوستدار حیات وحش، از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.