تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

هلاکت یک شرور و سارق مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس بروجرد

  • کد خبر : 140281
  • 11 بهمن 1402 - 22:07

  فرمانده انتظامی استان لرستان از هلاکت یک شرور سارق مسلح در شهرستان بروجرد خبر داد. به گزارش میرملاس سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از محله‌های شهرستان بروجرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، بلافاصله عوامل انتظامی […]

 

فرمانده انتظامی استان لرستان از هلاکت یک شرور سارق مسلح در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش میرملاس سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از محله‌های شهرستان بروجرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: سارقان به محض رویت پلیس، ضمن تیراندازی به سمت حافظان امنیت، اقدام به فرار می‌نمایند که پس از تعقیب و گریز توسط مأموران خودرو از ناحیه لاستیک مورد هدف قرار گرفته و متوقف می‌شود و در ادامه اشرار و سارقان مسلح اقدام به تداوم تیراندازی به سمت عوامل انتظامی نموده که یک نفر از آن‌ها به هلاکت می‌رسد.

فرمانده انتظامی استان لرستان  خاطرنشان کرد: شرور و سارقِ مسلحِ به هلاکت رسیده دارای سوابق متعددی از جمله سرقت مسلحانه، سرقت‌های متعدد منزل، سرقت به عنف و حمل و نگهداری مواد مخدر بوده است. خودرو مورد استفاده سارقان جهت بررسی به مقر انتظامی دلالت داده شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.