تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کلنگ زنی و آغاز ۲ پروژه راهداری در بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 140314
  • 19 بهمن 1402 - 14:51

  به مناسبت دهه مبارک فجر طی مراسمی ۲ پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت در بخش درب گنبد با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال کلنگ زنی و آغاز گردید.  به گزارش میرملاس طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه، مرادی فرماندار، مهندس رحیمی معاون راهداری اداره کل، مهندس […]

 

به مناسبت دهه مبارک فجر طی مراسمی ۲ پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت در بخش درب گنبد با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال کلنگ زنی و آغاز گردید.

 به گزارش میرملاس طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه، مرادی فرماندار، مهندس رحیمی معاون راهداری اداره کل، مهندس مهدی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت و دیگر مسئولین شهرستانی، ۲ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز گردید.

مهندس رحیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسان لرستان درحاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به پروژه‌های آغاز شده در محور زانوگه-سیمره اشاره کرد و افزود: اصلاح پیچ‌ها و نقاط حادثه خیز در این محور با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی ادامه داد: همچنین در نقاط پرتگاهی و پر تصادف این محور و در محدوده شرشره نصب نیوجرسی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال جهت ایمن سازی در حال انجام می‌باشد.

مهندس رحیمی بیان کرد: پروژه واریانت شرشره نیز در حال انجام بوده که انشاالله در ماه‌های آینده به اتمام خواهد رسید.

در حاشیه این مراسم امام جمعه و فرماندار شهرستان از زحمات اداره کل و همچنین آقای مهدی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت تشکر و قدردانی نمودند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.