تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

زمان پخش مناظرۀ کاندیدا‌های مجلس از شبکه افلاک

  • کد خبر : 140335
  • 07 اسفند 1402 - 0:21

    مناظره‌های نامزد‌های حوزه‌های انتخابیۀ لرستان از شبکۀ افلاک و کانال‌های انتخاباتی حوزه‌های انتخابیه پخش می‌شود. به گزارش میرملاس مناظره‌های نامزد‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان از پنجم اسفندماه آغاز شده‌است و تا چهارشنبه نهم اسفند ادامه دارد. مناظره‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه الیگودرز ساعت ۸ تا ۹:۳۰، حوزه انتخابیه سلسله […]

 

 

مناظره‌های نامزد‌های حوزه‌های انتخابیۀ لرستان از شبکۀ افلاک و کانال‌های انتخاباتی حوزه‌های انتخابیه پخش می‌شود.

به گزارش میرملاس مناظره‌های نامزد‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان از پنجم اسفندماه آغاز شده‌است و تا چهارشنبه نهم اسفند ادامه دارد.

مناظره‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه الیگودرز ساعت ۸ تا ۹:۳۰، حوزه انتخابیه سلسله و دلفان ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ و حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ از شبکۀ افلاک پخش می‌شود.

مناظره‌های انتخاباتی دورود و ازنا ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵، حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ساعت ۱۵ تا ۱۷، بروجرد ۱۸:۳۰ تا ۲۰ و حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ساعت ۲۳:۳۰ تا ۱ بامداد از شبکۀ سیمای لرستان و کانال‌های انتخاباتی حوزه‌های انتخابیه پخش می‌شود.

همچنین مناظره‌ها و بسته‌های تبلیغاتی حوزه‌های انتخابیه لرستان در بستر تلوبیون و سامانه آرا به نشانی ara.ir به‌عنوان یک شبکه اجتماعی تخصصی برای تبلیغات انتخابات در تلوبیون طراحی شده‌است.

تمام تبلیغات و محتوای تصویری در صفحۀ اختصاصی هر نامزد تجمیع می‌شود و در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.