تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد لایق رای دادن نیست

  • کد خبر : 140340
  • 07 اسفند 1402 - 0:26

    امام جمعه بروجرد گفت: کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای دادن نیست. به گزارش میرملاس حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی گفت: کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای […]

 

 

امام جمعه بروجرد گفت: کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای دادن نیست.

به گزارش میرملاس حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی گفت: کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای دادن نیست.

وی اظهار داشت: در انتخابات باید به رهنمودهای رهبری عمل کرد، ایمان و تقوا، شجاعت و صداقت از مولفه‌های اصلی است، باید نگاه کنیم افرادی که کاندیدا شدند کدام یک از مولفه‌های رهبری را دارند.

امام جمعه بروجرد گفت: وظیفه اصلی نماینده قانونگذاری است نماینده نباید کارهای دولت را برای خودش ثبت کند، اگر کمکی هم برای پیشرفت کارها انجام داده برای رضای خدا باشد.

حسبنی افزود: نماینده نباید قول و قرار خارج از قانون بدهد نماینده باید حامی قانون باشد، ولی‌فقیه و مرجع تقلید امر فرموده که نمایندگان از دخالت در عزل و نصب‌ها خودداری کنند.

وی اظهار داست: شور و حال انتخاباتی در کشور بالاست و امیدواریم که با انتخاب افراد اصلح، مجلسی قوی را رقم بزنیم و دشمنان ناامید و مایوس‌ شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب جهانی امام زمان(عج) است، وظیفه داریم تا با ترک گناه دل امام زمان(عج) را شاد و ظهورش را نزدیکتر کنیم، امام زمان(عج) برای ظهور ۳۱۳ نفر مانند امام خمینی(ره) نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.