تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان : مشارکت پرشور مردم لرستان در انتخابات راه شهدا را تثبیت کرد

  • کد خبر : 140363
  • 11 اسفند 1402 - 18:17

  فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت : مشارکت بالا و پرشور مردم لرستان باعث تثبیت راه شهدا شده است . به گزارش میرملاس لرستان ، سردار نعمت اله باقری ساعتی پیش باحضور در مدرسه توحید در شعبه شماره ۲۳ خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت : طبق آمار و گزارشات رسیده از سطح استان مشارکت بالای […]

 

فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت : مشارکت بالا و پرشور مردم لرستان باعث تثبیت راه شهدا شده است .

به گزارش میرملاس لرستان ، سردار نعمت اله باقری ساعتی پیش باحضور در مدرسه توحید در شعبه شماره ۲۳ خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت : طبق آمار و گزارشات رسیده از سطح استان مشارکت بالای مردم یک بار دیگر باعث ثبت گذشته حماسی مردم لرستان شد .

وی افزود: حضور پرشور مردم استان پای صندوقهای رای باعث شکست دشمن و پیروزی دیگری برای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا است .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان تصریح کرد: علی رغم اینکه ممکن است ملت اختلاف نظر و اختلاف سلیقه باهم داشته باشند اما در خصوص کلیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همه مردم در کنار هم در صف واحد قرارگرفته و در مقابل دشمنان خواهند ایستاد .

سردار باقری ادامه داد : دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی بدانند امروز با مشارکت مردم شکست دیگری برای آنها رقم خورد .

وی در خصوص نقش سپاه در تامین امنیت انتخابات در استان گفت : مجموعه سپاه و بسیج در کنار سایر نهادها در برقراری امنیت مشارکت قوی داشته و مستقلاً امنیت حدود ۶۵۰ صندوق اخذ را در این انتخابات بر عهده گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.