تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان: تعهد بیمه محصولات کشاورزی استان تاکنون ۳۷ هزار هکتار است

  • کد خبر : 42585
  • 01 بهمن 1392 - 12:50

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تعهد بیمه محصولات کشاورزی استان تاکنون ۳۷ هزار هکتار است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مهندس غضنفری بیان کرد: از ۲۵۸ هزار و ۸۰۰ هکتار سطح تعهد بیمه محصولات کشاورزی استان، تاکنون ۳۷ هزار هکتار انجام گرفته است. وی اضافه کرد: گندم یکی از محصولات استراتژیک […]

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تعهد بیمه محصولات کشاورزی استان تاکنون ۳۷ هزار هکتار است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مهندس غضنفری بیان کرد: از ۲۵۸ هزار و ۸۰۰ هکتار سطح تعهد بیمه محصولات کشاورزی استان، تاکنون ۳۷ هزار هکتار انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: گندم یکی از محصولات استراتژیک در کشور ماست و در این رابطه می‎بایست سازمان بر مراحل کاشت، داشت و برداشت این محصول نظارت کافی داشته باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر توجه به کشت و تأمین به موقع نهاده‎ها از جمله بذور مناسب، اصلاح شده و کود و بیمه محصولات از کشاورزان هم استانی خواست با توجه به مدت باقی‎مانده نسبت به بیمه محصولات خود نهایت همکاری را داشته باشند زیرا در صورت بروز هرگونه خسارت تنها منبع پرداخت خسارت شرکت‎های بیمه‎گر هستند.

غضنفری تاکید کرد: کشاورزان هم استانی تا پایان ماه‎جاری جهت بیمه محصولات زراعی و تا ۱۵ بهمن ماه جهت باغات خود فرصت دارند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.