تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

اتحاد مسلمانان توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند

  • کد خبر : 57578
  • 13 مهر 1393 - 16:23

  نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: استکبار جهانی همواره دنبال توطئه برای مسلمانان بوده و یکی از توطئه‌های آن ایجاد تفرقه در بین دنیای اسلام و مسلمانان است که مسلمانان باید جلوی این تفرقه‌ها را بگیرند. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز عید قربان، اظهار […]

139304201542369743182583

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: استکبار جهانی همواره دنبال توطئه برای مسلمانان بوده و یکی از توطئه‌های آن ایجاد تفرقه در بین دنیای اسلام و مسلمانان است که مسلمانان باید جلوی این تفرقه‌ها را بگیرند.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز عید قربان، اظهار کرد: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان بوده که سبب کرامت و بزرگی برای همه مسلمانان است.

وی با اشاره به نمایان شدن وحدت و همدلی در این عید بزرگ افزود: عید بزرگ قربان نشان دهنده ایثار و فداکاری های حضرت ابراهیم(ع) و سختی هایی است که حضرت هاجر کشیدند و در مراسم با عظمت حج اتحاد و همدلی مسلمان نشان داده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به فلسفه بعثت پیامبران بیان کرد: دعوت کردن مردم به سوی خداوند از فلسفه های مهم بعثت پیامبران بوده و مبارزات حضرت ابراهیم(ع)  با شرکت یکی از این مصداق ها است.

وی تصریح کرد: حضرت ابراهیم(ع) دارای صفات بسیاری بودند که عبادت و بندگی خداوند در همه شرایط و مطیع خداوند بودن از جمله این صفت ها است و در واقعه این پیامبر بزرگ الهی امام امت بودند و همه ما باید از حضرت ابرهیم(ع) که ایثاری آنچنانی داشتند درس بگیریم‌.

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به درپیش بودن دهه ولایت و امامت خاطرنشان کرد: از عید سعید قربان تا عید بزرگ غدیر به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده که اصحاب رسانه و صاحب نظران باید آثار ولایت را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه خرم آباد  با اشاره به الگو شدن حکومت مبتنی بر ولایت فقیه در دنیا اظهار کرد: حاکمیت ولایت فقیه بر جامعه یعنی حاکمیت عدالت و تقوا برجامعه و این حاکمیت سبب سعادت مردم شده به طوری که امروزه نظام اسلامی در تمام دنیا به یک الگو تبدیل شده و جایگاه بالایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به توطئه‌های استکبار در قبال مسلمانان عنوان کرد: استکبار جهانی همواره دنبال توطئه برای مسلمانان بوده و یکی از توطئه‌های آن ایجاد تفرقه در بین دنیای اسلام و مسلمانان است که مسلمانان باید جلوی این تفرقه ها را بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی در دجهان اسلام گفت: در حالی‌که استکبار به سرکردگی آمریکا دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان برای رسیدن به اهداف خود است مسلمانان باید با هم اتحاد داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: آمریکا در سال‌های اخیر با راه اندازی گروهک های ترورریستی مانند القاعده در افغانستان و داعش در سوریه و عراق در این کشورها دخالت کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57578

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.