تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بازدید سالانه ۲۵۰ هزار نفر از موزه‌ها و آثار تاریخی لرستان

  • کد خبر : 83082
  • 26 بهمن 1394 - 9:21

به گزارش  میرملاس به نقل باشگاه خبرنگاران ؛ سلیمانی گفت: اهمیت حفظ میراث فرهنگی برای جلب توریست به کشور از نظر درآمد اقتصادی آن است. وی افزود: درآمدی که نه تنها جبران کننده هزینه‌های حفظ و نگهداری آثار فرهنگی است، بلکه نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کاهش اتکای کشور به درآمدهای نفتی خواهد داشت. سلیمانی […]

4140843_168

به گزارش  میرملاس به نقل باشگاه خبرنگاران ؛ سلیمانی گفت: اهمیت حفظ میراث فرهنگی برای جلب توریست به کشور از نظر درآمد اقتصادی آن است.

وی افزود: درآمدی که نه تنها جبران کننده هزینه‌های حفظ و نگهداری آثار فرهنگی است، بلکه نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کاهش اتکای کشور به درآمدهای نفتی خواهد داشت.

سلیمانی گفت: آشنایی با میراث فرهنگی از طریق بازدید از موزه‌ها و آثار تاریخی فراهم می‌شود. مردم با آشنایی با این میراث پی به ارزشمند بودن آنها برده و در نتیجه برای حفظ و نگهداری آنها تمایل پیدا می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه بازدید از موزه‌ها باعث آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آثار تاریخی می‌شودافزود: سالانه حدود ۲۵۰ هزار نفر از از موزه‌ها و آثار تاریخی استان بازدید می‌کنند که قصد داریم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم این آمار را افزایش دهیم.

حدود ۱۰۲۶ تخت در اماکن اقامتی و عمومی استان آماده خدمات‌دهی به بازدیدکنندگان از استان است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.