تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

آیت اله مبلغی :مجلس خبرگان رهبری دارای کارکردها و نقش های انسجام بخش و آرامش بخش است

  • کد خبر : 83107
  • 26 بهمن 1394 - 15:43

    نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان گفت :مجلس خبرگان رهبری دارای کارکردها و نقش های انسجام بخش و آرامش بخش است. به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله احمد مبلغی شامگاه یکشنبه در مصاحبه تلویزیونی افزود: انقلاب اسلامی جایگاه محکم ،مستحکم و تاثیرگذاری در دنیا دارد و تجربه برگزاری انتخابات موفق را پشت […]

photo_2016-02-15_15-42-23

 

 

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان گفت :مجلس خبرگان رهبری دارای کارکردها و نقش های انسجام بخش و آرامش بخش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله احمد مبلغی شامگاه یکشنبه در مصاحبه تلویزیونی افزود: انقلاب اسلامی جایگاه محکم ،مستحکم و تاثیرگذاری در دنیا دارد و تجربه برگزاری انتخابات موفق را پشت سرگذاشته است.
وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در جامعه دارای دو نقش اصلی در جهت تحقق برنامه های نهاد خبرگان و نقشی فرعی در راستای ایجاد بستر همگرایی و همکاری با مسئولان و مردم استان هستند.
وی ادامه داد: در این راستا باید از فرصت هایی که جمهوری اسلامی در فرا روی ملت در اختیار نهاده است کمال استفاده در جهت رشد و باروری و پیشرفت ملت به صورت منسجم استفاده کرد.
ایت الله مبلغی گفت : مردم شریف لرستان دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند و این در حالی است که این مردم بافت عشایری دارند و مهمان نوازی و کرامت ،انسجام ،پشتیبانی ،گرمای محبت ،نجابت و صداقت دارند.
وی ادامه داد: پشتیبانی آنان از اسلام ، انقلاب اسلامی و رهبری معظم و روحانیت امری ریشه داراست و صدق همیشگی و صداقت و نجابت این مردم جلوه های خوبی در عرصه های اجتماعی نشان داده است.
وی بیان کرد: این مردم دارای استعدادهای عالی و خوبی در جهت علم افزایی و علم اندوزی ، رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی از خود بروز و ظهور داده اند.
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری لرستان گفت: چهره های شاخصی در بین این مردم وجود داشته است که افتخارات تاریخی و مربوط به تاریخ ملت ایران هستند .
وی با اشاره به شخصیت های برجسته و تاثیر گذاری نظیر آیت الله بروجردی و ایت الله کمالوند افزود: مرحوم آیت الله بروجردی شخصیت عظیم و بزرگی است که مرجعیت واحد ایشان در جهت اصلاح مشکلات جامعه اسلامی و تنظیم روابط شیعه با عالم اسلام و ایجاد اندیشه های بین المللی در حوزه امروزه این اندیشه ها در جمهوری اسلامی معنا یافته است .
وی اظهار کرد :هر مسئول صاحب نفوذ و عالم و شخصیت و نمایندگان مجلس خبرگان در این استان باید بخشی از وقت خود را صرف آن کنند تا این شرایط منطقه ای و جغرافیای و طبیعت سرسبز با پیشرفت و صنعت در چهار چوب امکانات فراهم شده در انقلاب اسلامی جلب شود .
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه برگزار می شود .
استان لرستان دارای دو کرسی مجلس خبرگان رهبری است که سه نامزد برای کسب این کرسی ها رقابت دارند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.