تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

بهزیستی لرستان میزبان نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 86925
  • 24 تیر 1395 - 15:15

    در آستانه هفته بهزیستی ” دکتر صید محمد بیرانوندی” نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد بهزیستی لرستان , با مدیران و کارکنان دیدار و نسبت به پیگیری و رفع مسائل و مشکلات مرتبط با بهزیستی قول مساعد داد. به گزارش میرملاس ؛ به مناسبت فرا رسیدن […]

b6f3aaf3-3ff9-4554-a2fb-8c203c9de2a8

 

 

در آستانه هفته بهزیستی ” دکتر صید محمد بیرانوندی” نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد بهزیستی لرستان , با مدیران و کارکنان دیدار و نسبت به پیگیری و رفع مسائل و مشکلات مرتبط با بهزیستی قول مساعد داد.

به گزارش میرملاس ؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی ” دکتر صید محمد بیرانوندی” نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی  در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران و معاونین بهزیستی لرستان حاضر, که ضمن استماع گزارش فعالیت ها توسط مدیرکل و معاونت های تخصصی , نسبت به رفع موانع و مشکلات مرتبط با بهزیستی قول مساعدت داد.

” اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان در ابتدا ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته بهزیستی با تبیین اهداف و وظایف بهزیستی گفت سازمان بهزیستی با بیش از ۱۸۰ وظیفه یکی از گسترده ترین دستگاههای اجرایی است که در زمینه های مختلف مسائل اجتماعی فعالیت دارد و با نیروهای متخصص و کارآزموده به طیف های مختلف ارائه خدمت می کند.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود سازمان بهزیستی در زمینه های پیشگیری از معلولیت ها , آسیبهای اجتماعی ,اعتیاد , ژنتیک , کودکان کار و خیابانی , طلاق و… فعالیت مستمر دارد و علاوه بر این از میان ۱۸۰ هزار معلول و ناتوان استان ۵۰ هزار نفر به بهزیستی مراجعه کرده اند که بر اساس شاخص های ICF حدود ۱۲ هزار نفر آنها تحت خدمات مستمرو ما بقی از خدمات غیر مستمربهزیستی برخوردارمیباشند

وی گفت امروزه جامعه ما در حال گذار از سنتی به توسعه یافته و مدرن است و آسیب های اجتماعی نو پدید در حال افزایش می باشد که بهزیستی لرستان با نیروی متعهد و متخصص در حال پیشگیری و مقابله با این پدیده ها است اما این موضوع مستلزم همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی و افزایش اعتبارات و ارتقاء جایگاه بهزیستی و تصویب قوانین متناسب با وظابف ۱۸۴ گانه محوله ،می باشد.

مدیرکل بهزیستی در پایان خواستار پیگیری و تصویب حداقل حقوق مددجویان بهزیستی , قانون جامع حمایت از معلولان , مصوبه افزایش حقوق کارکنان بهزیستی و سایر طرحهای مرتبط با حوزه بهزیستی در مجلس شورای اسلامی شد.و از حضور دکتر بیرانوندی و حمایتهای استاندار لرستان در خصوص بهزیستی لرستان تقدیر کرد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان بهزیستی گفت برای جلب و جذب سرمایه های بیشتر در حوزه های مختلف و برای تقویت استان از تمام پتانسیل و ظرفیت استفاده خواهم کرد.

دکتر صید محمد بیرانوندی افزود, باتفاق مجمع نمایندگان استان بدنبال پیگیری مطالبات عام مردم هستیم و در خصوص مطالبات بهزیستی نیز آمادگی داریم در مواردی که نقص و خلاء قانونی وجود داشته باشد آنها را مجدداً در صحن علنی مطرح و پیگیری نمائیم و سایر مطالبات را نیز از طریق دستگاههای مرتبط کشوری پیگیری خواهم کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر دکتر حیدری توانمند و جناب دوستی حراست بالیاقت

  2. سلام جناب دکتر حیدری
    بزرگیت را ارج می نهیم ، همان طور که طبع و روح بلندت در پی بعبود اوضاع لرستان است
    برایت بهترین ها را از خداوند متعال ارزو مندم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.