تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مشکل بیمه کارگران کارخانه پارسیلون استان لرستان برطرف شد

  • کد خبر : 87072
  • 01 مرداد 1395 - 9:11

مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: در چند روز اخیر مشکل بیمه کارگران پارسیلون توسط تأمین اجتماعی لرستان حل شد.

13930218203842782714524

به گزارش میرملاس؛شهناز حمزه لویی در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: در سازمان تأمین اجتماعی با توجه به محروم بودن استان باید کمترین بیمه را وصول کنیم و از طرفی در ارائه خدمات هیچ‌گونه کوتاهی نکرده‌ایم.

وی افزود: در سال‌های اخیر تأمین اجتماعی در حوزه درمان و در بخش‌های خدماتی هیچ‌گونه کم و کاستی نداشته و ادامه این روند مستلزم تلاش بیشتر در حصول منابع است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: ما همیشه یار دولت به‌ ویژه در بحران‌های اقتصادی که تحمیل شد بوده‌ایم و بسیار خوشحالیم که امروز در وضعیت خوبی قرار داریم.

وی بیان کرد: سیاست سه‌جانبه گرایی را در استان اجرا کرده‌ایم و با سیستم دولتی همراه هستیم و در بحران‌ها نیز تلاش کرده‌ایم مشکلی پیش نیاید که کارگری بدون خدمات رفاهی بماند.

حمزه‌لویی تصریح کرد: در چند روز اخیر مشکل کارگران پارسیلون توسط تأمین اجتماعی حل شد و کارگاه‌هایی که بحران دارند و می‌خواهند، نوسازی انجام دهند از جمله نساجی و سامان کاشی را به حداکثر بیمه بیکاری رسانده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه اقتصاد مقاومتی استان بیشترین همراهی را داشته‌ایم، براساس گزارش مالی اقتصاد مقاومتی در سال گذشته با هزینه‌های درمان که ۹.۲۷ درصد حق بیمه ماست ۳۰۰میلیاردتومان افزایش هزینه داشته‌ایم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.