تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

اگر احساس شود آتش سوزی تعمدی است/کوتاهی و سهل انگاری از هیچ اداره ای پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 87309
  • 10 مرداد 1395 - 20:56

به گزارش میرملاس؛فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت  : اگر احساس شود آتش سوزی تعمدی است از طریق مبادی ذیربط نسبت به شناسایی عاملین اقدام و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت . جلسه ستاد اطفاء حریق شهرستان کوهدشت به منظور جلوگیری از پیش روی آتش سوزی جنگل های بلوران به ریاست فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت و با […]

Untitled-2

به گزارش میرملاس؛فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت  : اگر احساس شود آتش سوزی تعمدی است از طریق مبادی ذیربط نسبت به شناسایی عاملین اقدام و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .
جلسه ستاد اطفاء حریق شهرستان کوهدشت به منظور جلوگیری از پیش روی آتش سوزی جنگل های بلوران به ریاست فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت و با حضور کلیه مدیران ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید .
فردی بیرانوند گفت : حادثه هیچگاه خبر نمی کند بنابراین دستگاههای اجرایی و سایر دستگاههای ذیربط باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند .
وی افزود : کلیه امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده جهت اطفاء حریق همیشه باید در آمادگی کامل باشند .
فرماندار کوهدشت گفت : کوتاهی و سهل انگاری از هیچ اداره ای پذیرفته نیست،اعضای ستاد بحران محض حادثه در فرمانداری حضور و امکانات و سایر تجهیزات خود را به صورت آماده به محل اعزام کنند .
وی تصریح کرد : باید از همه ظرفیت ها ، امکانات ، نیروهای آموزش دیده ، دهیاران ، شوراهای اسلامی ، بخشداری های تابعه و سایر ادارات عضو ستاد به نحو احسن در کنترل آتش سوزی های شهرستان استفاده شود .
فردی بیرانوند افزود : اگر احساس شود آتش سوزی تعمدی است از طریق مبادی ذیربط نسبت به شناسایی عاملین اقدام و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .
وی گفت : آتش سوزی در منطقه بلوران در چند روز گذشته چند بار مهار شده که باز هم شعله ور شده است ، این اتفاق می طلبد که دستگاههای ذیربط موضوع را به صورت جد پیگیری نمایند .
فرماندار در پایان خاطر نشان کرد : آموزش نیروهای مردمی با امکانات و تجهیزات اطفاء حریق از ضروریات کار است که باید مورد توجه همه اعضای عضو ستاد بحران قرار گیرد .
لازم به ذکر است کلیه اعضای عضو ستاد بحران به محل آتش سوزی مراجعه و ضمن تشکیل مجدد ستاد بحران در محل آتش سوزی حضور و نسبت به مهار کامل آتش سوزی تمهیدات لازم صورت گرفت .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.