تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آتش سوزی در اراضی کشاورزی شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 87362
  • 13 مرداد 1395 - 22:32

بر اثر آتش سوزی بیش از ۱۰ هکتا ر از اراضی کشاورزی شهرستان کوهدشت درآتش سوخت.

IMG12094546 (1)

به گزارش میرملاس؛رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان کوهدشت گفت:بر اثراین حادثه که دیروز ساعت ۱۵ درمزارع کشاورزی روستای کلسرخ بخش طرهان روی داد ۱۵ هکتار از پس چر و کاه و کلش مزارع طعمه حریق شد.
عبدولی بابیان اینکه این آتش سوزی با حضوربه موقع نیروهای مردمی وامدادگران خاموش شد،علت این حادثه را اقدام کشاورزان منطقه درآتش زدن کاه وکلش مزارع خود عنوان کرد.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان کوهدشت افزود: متاسفانه درحین عملیات اطفای یکی از نیروهای امدادگرمردمی دچارسوختگی شد.
عبدولی با بیان اینکه این امدادگربرای مداوا به بیمارستان امام خمینی کوهدشت اعزام شده است ، افزود: متاسفانه این فرد دچارسوختگی شدید شده است .
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87362

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳
  1. یکی از اهالی ۹۵ درصد سوختگی شده نه امدادگر

  2. یه خورده دقت کنین در حین خوندن مطلب گفتن امدادگر مردمی

  3. متاسفم برای شما امین خان آزادبخت قبلا بهم گفته بودن که برای روسای ادارات مطلب میزنی ولی نمیدانستم واقعیت را به این راحتی کتمان می کنی .دوست عزیز کامنت قبلی مارا که خود شاهد صحنه بودیم تایید نکردی و بدان آنروز آقای عبدولی اصلا در استان لرستان نبوده است و تا دوساعت هیچ نیرویی در آنجا نبوده بجز مردم و آتش ساعت ١شروع شد نه ساعت سه .درود بر شرف خبرنگاران شجاع .نه برخی ها که خبرنگاری را زیر سوال برده اند و خبرگار مدیران هستد نه واقعیات

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.